Questy i wyzwania
Questy
to zadania, które można ukończyć wypełniając je w publikacji. Można się ich podjąć niezależnie od tego, w jakim momencie fabuły znajduje się twoja postać. Mogą być wplecione wątek, można z nich zrobić serię opowiadań, można ukończyć jako pojedyńcze opowiadanie umieszczone w przyszłości, przeszłości — forma jest dowolna. Questy można wypełniać indywidualnie lub w większej grupie, tworząc z nich coś podobnego do sesji RPG.Tytuł publikacji powinien wyglądać następująco: Postać - quest [numer]
Etykiety: Postać, Questy
Wyzwania
dotyczą technicznych umiejętności. Są luźną interpretacją — mogą być opisem wrażeń, myśli, emocji — najważniejsze, by tekst był powiązany z daną grafiką, słowem, czy muzyką. Ich forma jest równierz dowolna, gdyby ktoś chciał porwać się nawet na pisanie wierszem - śmiało! Minimalna ilość słów: 100.Tytuł publikacji powinien wyglądać następująco: Postać - wyzwanie [numer] Etykiety: Postać, Wyzwania
Questy indywidualne
1. Przeglądając towary na rynku, znajdujesz swój miecz. Kilka miesięcy temu podarowałeś go swojemu przyjacielowi jako podarunek. Tego samego dnia masz się z nim spotkać w karczmie. Opisz, wasze spotkanie w karczmie.2. Po latach poszukiwania mistrza, który będzie gotów nauczać cię tajników sztuk magicznych (lub innej umiejętności) znajdujesz mentora który się na to zgodzi pod jednym warunkiem. Musisz udowodnić swoją lojalność, zabijając pierwszą osobę, która poprosi cię o pomoc, nawet, jeśli będzie to dziecko proszące o kawałek chleba. Opisz, co postanawia twoja postać i jakie są tego konsekwencje.
3. Podczas podróży, zatrzymujesz się w dobrze ci znanej karczmie. Osuszając powoli kielich drogiego wina, dostrzegasz ciało człowieka ukryte pod podłogą. Spostrzegasz, że to twój wierny przyjaciel, który prowadził od lat tę karczmę. Za ladą jak gdyby nic stoi jego żona, wokół niej krzątają się jej córki. Postanawiasz nie reagować, ale gospodyni zauważyła, że znasz już jej sekret. Opisz, co postanawia twoja postać i jakie są tego konsekwencje.
4. Przeglądając swoją skrzynię, natrafiasz na list pożegnalny jakiegoś szalonego samobójcy. Wczytujesz się jego słowa, a po chwili w osłupieniu rozpoznajesz swoje pismo. Dokument datowany na dzisiejszy dzień jest poplamiony krwią, za tobą słyszysz czyjeś kroki. Opisz, co dzieje się dalej.
5. Twój najbliższy przyjaciel zmarł kilka lat temu. Pamiętasz, jak bardzo cierpiałeś, patrząc jak z jego ciała umyka życie, jak podpalałeś jego zwłoki na stosie, oddając mu ostatnią przysługę. Dziś otrzymujesz list, w którym ten przyjaciel prosi cię o spotkanie w jednej z tawern. Opisz, co postanawia twoja postać i jakie są tego konsekwencje.
6. Pewnej nocy, po długiej wizycie w karczmie postanawiasz ukraść sakiewkę przechodniowi. Bierzesz nożyk do ręki, gotów odciąć gruby mieszek od pasa ofiary. Zakręciło ci się w głowie zamiast tego, obcinasz gościowi sznurek od spodni. Spodnie jegomościa spadają w dół, a tęgi Castellijczyk patrzy prosto w twoje oczy. Opisz, co dzieje się dalej.
7. Budzisz się w lochu, obrzygany i cuchnący alkoholem na milę. Słyszysz, jak na korytarzu kobieta kłóci się ze strażnikiem. Z rozmowy wynika, że wczoraj się jej oświadczyłeś. Szkoda, że nie masz o tym pojęcia. Opisz, co dzieje się dalej.
8. Odbierając rutynowo leki przeznaczone dla ciebie od zielarza nie spostrzegasz, że zabrałeś niewłaściwą paczkę. W środku zamiast mieszanki ziół, odnajdujesz raport szpiega służącemu królowi Tiglavve. Raport dotyczy ciebie, a w paczce znajdują się trucizny, którymi miałeś zostać tego dnia otruty. Opisz, co dzieje się dalej.
9. Niebezpieczna burza psuje twoje plany. Musisz przerwać podróż i kierujesz się ku niewielkiej jaskini, którą już kiedyś odwiedziłeś. W środku przed ulewą schronił się znany ci z listów gończych człowiek. Całą noc spędzasz z najsłynniejszym płatnym zabójcą Loravii. Opisz, waszą rozmowę, a także co stało się dalej.
10. Klucząc po lesie od kilku godzin, natrafiasz na skromny, murowany domek. Okazuje się, że mieszka w nim piękna kobieta, która zaprasza cię do środka. Przyjmujesz ofertę i siadasz przy stole. Przyjemna woń zupy roznosi się po chacie. Gdy gospodyni odchodzi, zaglądasz do bulgoczącego garnka, ciekawy źródła zapachu. Po chwili dostrzegasz udo dziecka pływające pośród liści pietruszki. Opisz, co dzieje się dalej.
Wyzwania
1. A krew leje się gęsto... [Grafika].2. Bitwa przegrana, nadzieja w śmierci [Grafika].
3. [Grafika]
4. [Grafika]
5. [Grafika]
6. [Tekst]
7. [Tekst]
8. [Tekst]
9. [Tekst]
10. [Tekst]
11. [Ścieżka dźwiękowa]
12. [Ścieżka dźwiękowa]
13. [Ścieżka dźwiękowa]
14. [Ścieżka dźwiękowa]
15. [Ścieżka dźwiękowa]
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz